Zabezpečte si svá zařízení
Jak zabezpečit svá zařízení proti kyberútokům? Podívejte se na praktické videonávody a posilte ochranu svých osobních i pracovních zařízení pomocí ověřených nástrojů a technik.
Zde si můžete podle videonávodu nastavit:

Bonus, který nechcete minout: Nastavení vícefaktorového ověření pro správce hesel Bitwarden
Víte, co je to vícefaktorové ověřování? Budeme se jím za chviličku zabývat. Každopádně už nyní můžeme prozradit, že má obrovský smysl se jej aktivovat také u Bitwardenu. Věnujeme tomu proto speciální návod.

Jednorázový kód v aplikaci
Nejčastější dotazy
Je ukládání hesel do správce hesel bezpečné?
Ano, ukládání hesel do správce hesel je obecně považováno za bezpečné, pokud používáte spolehlivou a důvěryhodnou aplikaci. Správci hesel šifrují vaše hesla a uchovávají je bezpečně, takže se k nim bez vašeho hlavního hesla nikdo nedostane.
Je ale důležité zvolit si silné hlavní heslo, které není snadné uhodnout, a také zapnout vícefaktorové ověření, pokud to správce hesel umožňuje. Takto máte jistotu, že vaše hesla budou lépe chráněna, i kdyby někdo získal přístup k vašemu účtu nebo zařízení.
Proč mi správce hesel Bitwarden automaticky nevyplňuje uložené přihlašovací údaje?
Pokud správce hesel Bitwarden nevyplňuje automaticky uložené přihlašovací údaje, doporučujeme vyzkoušet několik kroků:
Zkontrolujte, zda máte rozšíření správce hesel odemčené:
- Pokud používáte rozšíření Bitwarden v prohlížeči, ujistěte se, že je rozšíření odemčené. Pokud je rozšíření zamknuté, nebude schopné automaticky vyplnit vaše přihlašovací údaje. Stačí se přihlásit pomocí hlavního hesla.
-
Zkontrolujte, zda máte povolenou funkci automatického vyplňování:
- Otevřete Bitwarden a ujistěte se, že máte v nastavení povolenou možnost Povolit automatické vyplnění při načítání stránky. Tuto funkci je potřeba povolit jak v aplikaci, tak v prohlížeči (pokud používáte rozšíření).
- Otevřete Bitwarden a ujistěte se, že máte v nastavení povolenou možnost Povolit automatické vyplnění při načítání stránky. Tuto funkci je potřeba povolit jak v aplikaci, tak v prohlížeči (pokud používáte rozšíření).
-
Zkontrolujte, jestli máte správně uložené přihlašovací údaje:
- Ověřte si, že máte správně uloženy přihlašovací údaje ve správci hesel. Můžete to zkontrolovat v sekci „Trezor“ v aplikaci nebo webovém rozhraní.
- Ověřte si, že máte správně uloženy přihlašovací údaje ve správci hesel. Můžete to zkontrolovat v sekci „Trezor“ v aplikaci nebo webovém rozhraní.
-
Restartujte prohlížeč zavřením a otevřením:
- Pokud problém přetrvává, zkuste restartovat prohlížeč. Zavřete prohlížeč úplně a poté ho znovu otevřete. Tento krok může pomoci vyřešit případné drobné problémy s rozšířeními a načítáním webových stránek.
- Pokud problém přetrvává, zkuste restartovat prohlížeč. Zavřete prohlížeč úplně a poté ho znovu otevřete. Tento krok může pomoci vyřešit případné drobné problémy s rozšířeními a načítáním webových stránek.
-
Aktualizujte Bitwarden a prohlížeč:
- Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace Bitwarden a také aktuální verzi svého prohlížeče. Starší verze mohou mít problémy s kompatibilitou.